חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

תפיסת שירות חדשה לליווי פורשים משירות קבע

7/01/2009

מאת: יוסי פורת


 

במינהל הפרישה של מופ"ת (בעבר גופי מת"ש, פרישה ופרט) הוחל בהפעלת "מינהל לקוחות", אשר מיישם תפיסת שירות חדשה לטיפול בפורשים משירות קבע.

 

התפיסה מיושמת לגבי הפורשים החדשים ומבוססת על גישת שירות בשם SPOC (Single Point Of Contact) שמשמעה - ללקוח (לענייננו - הפורש/ת) יש נקודת קשר אחת לארגון (למופ"ת). סא"ל לימור ויצמן, ראש מינהל הפרישה במופ"ת, אמרה כי במינהל הלקוחות כבר פועלות חמש מנהלות לקוח, שכל אחת מהן מקבלת לאחריותה קבוצת פורשים, החל בשלב הראשון של סיכום הפרישה, ועד שנה לאחר יום הפרישה, כולל ליווי צמוד בכל התהליך. בעוד שבעבר הפורש נאלץ לפנות לגופים שונים, כיום יש לו כתובת אחת לפעולות כגון מתן אישורים לקורסי הכשרה, אישורי יציאה לחו"ל ועוד.

 


מנהלת לקוח - סרן עדי עם פורשים חדשים. עומד מאחור שי יניב שיקל, מתנדב המלווה את הפורשים ביום הפרישה

לוח אירועיםדלג על לוח אירועים

לוח אירועים

עבור לתוכן העמוד