חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת שירות לקוחות שוק ישראל - אזור הדרום

29/11/2018

*המשרה המפורסמת הינה מתוך כלל המשרות של יחידת התעסוקה ב"צוות", אשר לא נמצא לה מועמד מקרב דורשי העבודה

 

 

 

 

 

 

פרטי המשרה:

למחלקת שירות לקוחות, במפעל יצרני מוביל ומתקדם, דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת שירות לקוחות

היקף משרה - מלאה ימים א'-ה' 8:00 – 17:00

מיקום - באזור הדרום 

שכר התחלתי 33 ₪ לשעה
כעבור שלושה חודשים 35 ₪ ואח"כ על פי התקדמות

 

תיאור התפקיד:

תפקיד דינאמי ומאתגר הכולל עבודה מול ממשקים מרובים במפעל ואחריות אדמיניסטרטיבית וביצועית ושותפת אל מול הגורמים השונים.

התפקיד כולל:
• מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לממונה ולמחלקה – סיכומי פגישות, הכנת מסמכים, ניהול יומן מחלקה, ניהול יומנים ופגישות של הממונה.
• ניהול תיקי מסמכים/חוזים/הסכמים – ממוחשב וידני.
• אחריות כוללת על הצעות מחיר – בממשקי עבודה מול גורמים שונים במפעל .
• עבודה מול מערך הלוגיסטיקה והייצור, מעבדה, א"א בהתאם להזמנת הלקוחות (בדיקת מלאי, הזמנות ייצור ולו"ז).
• אחריות על אישורי הזמנת ללקוח (מועד אספקה וקשר שוטף).
• אחריות כוללת על הגביה במחלקה - הוצאת חשבוניות ללקוחות, תזכורת לתשלום, התרעות למשווקים והפקת דוח מכירות חודשי ושנתי).
• כפיפות לסמנכ"ל מכירות.


דרישות:

• נכונות לעבודה במשרה מלאה.
• שליטה מלאה בתוכנות OFFICE
• גישה טובה למערכות מחשוב, יכולת לימוד מהירה.
• היכרות עם תוכנת ( ERP (400AS- יתרון
• אמינות, אחריות, סדר, ארגון, שיטתיות, יסודיות ודיוק.
• יכולת לעבוד בו זמנית במספר משימות ותחת לחץ.
• יחסי אנוש מעולים, שירותיות ותקשורת בינאישית טובה.
• ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון.
• יכולת הגעה עצמית וניידות.

 

  

פרטים נוספים אודות המשרה ימסרו לפונים לטלפון: 03-6173541

יש לציין כי פנייתך הינה עבור משרת מזכיר/ה למחלקת שירות לקוחות שוק ישראל - אזור הדרום

לוח אירועיםדלג על לוח אירועים

לוח אירועים

עבור לתוכן העמוד